x

Életünk napjai

Életünk napjai

Flashback

2012. április 12. - MRLN30

"Hát milyen világ az..." címmel íródott éppen 5 évvel ezelőtt az alábbi kirohanásom az akkoriban "menő" reklámok ellen:

Nyilván még sokan emlékezünk az Ambi Pur - Ne bízza a szélre! vagy épp a Wick  - ...még az orromat is tisztíccsa... reklámokra, amiken egy ország volt felháborodva, és akkor a kékvéres ügyekről még nem is beszéltem.

Namármost, én a részemről már szívem szerint visszasírnám ezeket, mert ami most van... Ehh!

Tessék: Mi az az életbiztosító? Olyan, mint az oroszlán... Mi van?! Nem az volt a kérdés, hogy milyen, hanem, hogy mi. De ha már ez felvetődött, akkor az állatkertben hol találjuk? Nyilván ha olyan, mint az oroszlán, akkor valahol a nagymacskák közt lesz.

Hogy hívják az oroszlánt? Ájendzsí... Nem, nem! Ne hülyítsük meg a Pikacsu kérdés miatt értékválságban szenvedő kölykünket. Az oroszlán Leo, nem pedig Ájendzsí. Az állatkertes példához visszatérve: Apuuu, nézzük meg az Ájendzsít!

Aztán van ugyebár az intelligens mosópor meg a szintén intelligens Fiesta, az egyik a koszt ismeri fel, a másik azt, ha esik az eső. Micsoda intelligencia... Az egyik ellenpárja ugye a buta robokuty, a másiknak meg nyilván a bunkó mosópor, amelyik köpköd, káromkodik és turkál az orrában. Miért nem törődünk kicsit az intelligens sofőrrel is? Nekem pl. közel 8 éves vezetői rutinnal még sohasem okozott gondot az eső felismerése és ennek folyományaként az ablaktörlő bekapcsolása. Lehet, hogy én vagyok a kivétel, aki erősíti a szabály és akit feltétlen tisztelet illet, de autóvásárláskor még csak véletlen sem preferencia az esőérzékelős ablaktörlő...

[...]

Azok már rég elcsépelt klisék, hogy pl. a macskakaja miért nem egérízű, illetve a citromaromát tartalmazó tea mellett miért kapható a citromból készült mosogatószer, úgyhogy ezeket épp csak érinteném.

[...]

Vagy pl. az antigravitációs technológiával készült szempillaspirál. Még szerencse, hogy a légköri nyomás a szempillán tartja, különben nyilván bolygókörüli pályára állna...

[..]

Aztán nyilván én vagyok a hibás, de vizuális típus vagyok, ezért a reklámok mindig továbbgondolódnak a fejemben. Hashajtó: 50-es hölgy beszél a székrekedésről, én meg lelki szemeimmel látom, ahogy véres, kigúvadt szemekkel erőlködik a budin. Aztán kifejti, hogy a hashajtó azért király, mert ő szabályozza a hatást. Igen?! Tehát a selymes kenődőstől a seggenpisilésig terjedő skálán beállíthatom, hogy milyet szeretnék fosni?! Hát ez tényleg megéri...

[...]

Ahhoz pedig, hogy ezt a rengeteg okosan reklámozott terméket bombabiztosan meg tudjuk venni segítségünkre lesz a Provident. "Pénzre van szüksége a vásárolgatáshoz?" - kérdezik a reklámban. Miért mire lenne szükségem, pisztolyra?! Az úgy már nem vásárlás, hanem rablás, naná, hogy pénzre. 437% THM-mel!

... és hol volt akkoriban még a "Na ettől most elmenekültek a pasik és"...

A bejegyzés trackback címe:

https://eminy.blog.hu/api/trackback/id/tr964396854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása